REGULAMIN SKLEPU OBOWIĄZUJĄCY DO 21.06.2024r.
Regulamin zakupów w Sklepie internetowym TianDe
Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym TianDe, prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.taindesklep.com.pl.
Warunkiem dokonywania zakupów w Sklepie internetowym TianDe jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.
-
SŁOWNICZEK
-
Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
-
Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym
w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego. -
Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu
Internetowego. -
Sprzedający; PORTAL ART&ECO Sp. z O.O. 34-300Żywiec, Oś 700-lecia 9
prowadząca działalność na podstawie wpisu do KRS nr 0000463679,
NIP:5532512938, Regon:243268935 zwany także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
pod numerem telefonu:+48 33 8620293 lub tel.kom. +48 604810056 lub korzystając z adresu poczty elektronicznej: tiandezywiec@gmail.com .
-
Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
-
Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem
Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych produktów. -
Produkt – Towary i Usługi prezentowane w Sklepie Internetowym.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny,
zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania
się na odległość (w tym drogą telefoniczną). -
Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.tiandesklep.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
-
Strona – Usługodawca i Klient.
-
Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem www.tiandesklep.com.pl
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem
Sklepu Internetowego.
-
ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.tiandesklep.com.pl, lub telefonicznie.
-
Zamówienia można składać przez stronę internetową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, natomiast telefonicznie – w godzinach pracy sklepu. Wysyłki realizowane są w godzinach pracy sklepu.
-
Warunki skutecznego złożenia zamówienia:
- podanie aktualnych danych: adresu zamieszkania, numeru telefonu oraz adresu e-mail, w celu weryfikacji i potwierdzenia złożonego zamówienia,
- zapoznanie się i akceptacja Regulaminu.
-
W razie nie spełnienia wymagań określonych w ust. 3, złożone zamówienie nie wiąże Sprzedającego do czasu podania pełnych danych. W przypadku, gdy dane będą niekompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym w celu ich uzupełnienia. Zamówienie przestaje wiązać Sprzedającego po 7 dniach od wezwania do uzupełnienia danych.
-
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
-
Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się, z uwzględnieniem pkt. 3 powyżej:
- w przypadku zamówień płatnych przelewem - z chwilą wpływu środków na konto Sklepu,
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po weryfikacji i potwierdzeniu zamówienia.
-
Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. W przypadku gdy część zamówionego towaru nie jest aktualnie dostępna Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź mailowo i od jego decyzji zależy czy zamówienie ma oczekiwać na skompletowanie, ma być wysłane niepełne bądź czy zamówienie ma być anulowane.
-
Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia na dwa sposoby:
- indywidualnie dokonując zmiany w „Statusie zamówienia”, do którego ma dostęp po podaniu adresu e-mail
- informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia
Zrezygnować ze złożonego zamówienia można jedynie przed jego wysłaniem do Klienta.
-
Zamówione produkty są dostarczane do Klientów Sklepu (w zależności od wyboru klienta) za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
-
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
-
Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, skanów dokumentów rozliczeniowych w szczególności: faktur VAT w tym korygujących, formularzy, etc.
-
Kupujący wyraża zgodę do wystawiania i przesyłania przez Sprzedającego faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej
-
Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Dane mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup Kupujący ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania i usunięcia. Dotyczy to również loginu i hasła podawanego przez Kupującego w celu zalogowania się do sklepu.
-
Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedawca.
-
Sklep internetowy posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty Sklepu internetowego. Pliki cookies zapisywane na komputerze Klienta przechowują informacje na temat:
- sesji Użytkownika,
- ostatnio oglądanych produktów,
- oddania głosu w ankiecie.
-
KOSZT, TERMIN I ODBIÓR PRZESYŁKI
-
Koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówienia, sposobu płatności, sposobu dostawy oraz kraju docelowego. Koszty przesyłki pokrywa Kupujący. Cennik transportu podany jest na stronie internetowej, w zakładce „REGULAMIN SKLEPU - DOSTAWY” .
-
Termin dostarczenia przesyłki trwa od 2 do 4 dni roboczych. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew”, do czasu podanego wyżej należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (około 1-2 dni robocze).
-
Pkt. 2 nie dotyczy towarów dostarczanych poza granice kraju.
-
O zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia Klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
-
Wysyłka realizowana jest na adres podany przez Klienta w Zamówieniu. Sprzedawca nie odpowiada za podanie nieprawidłowego adresu.
-
Dostawy realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami kraju.
-
Przesyłki poza granice kraju mogą być opłacane tylko przelewem bankowym.
-
Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru – po wcześniejszym zaznaczeniu tej opcji w Zamówieniu.
-
Przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania w tym taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona
uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności listonosza/kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy utraty przesyłki w transporcie.
-
PŁATNOŚCI
-
Wszystkie ceny Produktów na stronie internetowej sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
-
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i obowiązuje do czasu zakończenia transakcji.
-
Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
-
Na każdy sprzedany towar (usługę) wystawiany jest paragon lub inny dowód zakupu.
-
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- należność pobiera listonosz lub kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu,
- gotówką przy odbiorze, w przypadku wyboru tej opcji.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
-
W przypadku niektórych rodzajów asortymentu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności wyłącznie do wybranych opcji płatności. (wskazanych na stronie internetowej).
-
REKLAMACJA
-
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne/mechaniczne (dalej: wady) może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych określonych w niniejszym paragrafie.
-
W przypadku stwierdzenia wad powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy, Klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres sklepu.
-
Po uznaniu reklamacji Sprzedawca prześle taki sam towar pełnowartościowy lub inny z oferty (zaakceptowany przez klienta). Jeśli to nie będzie możliwe, sklep zwróci pieniądze.
-
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
-
Informujemy również, iż w związku z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r, nr 22, poz. 271 ze zm.), Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie czternastu dni od daty otrzymania zamówionego towaru.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W zakresie nie objętym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, a do Kupujących bedących Konsumentami również przepisy ustaw:
- ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.)
- ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami).
-
Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właściciela firmy TianDe.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
-
Sądem właściwym do rozpoznawania sporów wynikających z zawartych umów jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
Data opublikowania Regulaminu 12.05.2014 r.