Zarejestruj się i kupuj 35% taniej. Na zawsze. Kliknij tutaj.
Jesteś tutaj: ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

Składanie reklamacji i zwrot towaru
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zwrot towaru.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Produkty zwracane nie mogą nosić śladów używania i powinny być oryginalnie zapakowane.


2.Reklamacja produktu.

W przypadku reklamacji produktu, którego wady zostały stwierdzone po otwarciu produktu podlega on procesowi reklamacji.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Wymagane jest dokładne opisanie przyczyn reklamacji.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PORTAL ART&ECO SP. Z O.O.

ul Zamkowa 14

34-300 Żywiec

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz wyżej podany adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.